wtorek, 29 listopada 2011

Piotr

Mam już wywołane ponad 50 zdjęć na wystawę, lada chwila będzie trzeba dopinać wszelkie pozostałe detale. Stresuję się niemiłosiernie, że nie wspomnę o dyplomie, który zbliża się wielkimi krokami, a jak na złość w okolicy nie mogę znaleźć żadnej odpowiadającej mi drukarni.
W weekend do zdjęć pozował mi mój chłopak. Ciężko zupełnie neutralnie podejść do fotografowania osoby wobec której czujesz jakieś emocje, obojętnie czy pozytywne czy negatywne, dlatego też nie jestem do końca przekonana od strony technicznej i walorowej co do tych zdjęć jednak na pewno wywołują u mnie bardzo ciepłe skojarzenia. Nie jest to z pewnością ostatnia sesja jaką Piotrkowi zrobiłam, dlatego do kolejnej postaram się już przygotować bardziej profesjonalnie. Póki co zapraszam do przeglądnięcia poniższych.























i chyba moje ulubione z wspólnych ...



Polub mnie na:
https://www.facebook.com/MajaOgonowskaPhotography

6 komentarzy:

  1. Ciało super! Ale włosy według mnie, niestety, be :(
    Ale zdjęcia bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ciastek :) lecz na fotkach koncertowych mimo wszystko podoba mi sie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu tak niewiele razem ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Reszta była zbyt perwersyjna do publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zbyt perwersyjna ??
    działasz mi na wyobraźnie :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinniście więcej wspolnych zdjęć mieć, razem macie dużo erotyzmu i na pewno działacie ludziom na wyobraźnie. Ps. fajny facet, super ma talent - gratulacje - świetna z Was para !

    OdpowiedzUsuń