niedziela, 13 listopada 2011

Marta Horoszkiewicz

Dzisiaj na sesji miałam 16 letnią Martę, którą wypatrzyłam jakiś czas temu w internecie i spytałam czy nie chciałaby mi zapozować do mojego projektu dyplomowego, zgodziła się ufff.. i oto efekty :) Dawno nie spotkałam dziewczyny któraby tak dobrze pozowała, do tego była śliczna, wysoka (179cm), słowna, otwarta i sama potrafiła coś zorganizować na sesję, no takich modelek ze świecą szukać! Niestety wybiera się na medycynę, nie do agencji... ale w takim razie cieszmy się, że kadra lekarska powiększy się o taką piękna Panią doktor :)
















 Marta wystąpiła również na plakacie zapowiadającym moją wystawę oraz na zaproszeniu ...






Backstage z sesji ...




Na wieczór polecam Wam...


4 komentarze:

  1. Podoba mi się very very ;) Już 9 numer mojej gazetki blogowej,zajrzyj

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja-ta na Twoim drugim blogu z zolta kurtka, dodam jeszcze, ze znowu jestes na glownej stronie Onetu, ...i znalazla tam Ciebie moja mala coreczka Vicki (7 latek) - a to dlatego, ze juz widziala pocztowke w Roermond w Holandii!!!Gratuluje tez pieknych zdjec tutaj... Niestety nie moglam tego komentarza dac tam, bo anonimowe wypowiedzi sa zablokowane.
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. talenty po obu stronach obiektywu:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia:-)
    Czy mogłabyś podać adres e-mailowy
    do siebie, ponieważ chciałabym zapytać o możliwość zrobienia zdjęć u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Retrostyl

    OdpowiedzUsuń