piątek, 30 września 2011

Sesja z Agnieszką Tymoczko, 12 marca 2011

Urząd Miasta zasponsorował mi wystawę plenerową, od wczoraj można oglądać ją na rynku w Koźlu, a już za niedługo będziecie mogli zobaczyć ją w Kędzierzynie. Zapraszam wszystkie osoby z okolicy do oglądania :) Postaram się porobić zdjęcia i zamieścić w kolejnym poście.

 PS Wszystkie osoby, które posiadają konto na facebook'u bardzo proszę o zagłosowanie na mnie w konkursie, dzięki któremu mogę zostać twarzą Katalogu Artystycznego. To dla mnie bardzo ważne, dzięki temu bardzo dużo osób dowie się o tym co robię i wesprze mnie w tym. Wystarczy, że wejdziecie w ten link:
https://www.facebook.com/questions/227838447271884/ i zagłosujecie na "Maja Ogonowska Photography". Pozdrawiam Was serdecznie i z góry dzięki!


















modelka: www.maxmodels.pl/stagat.html

2 komentarze:

  1. Fantastyczne zdjęcia. Przepiękna modelka. Szczególnie podoba mi się przedostanie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, mi się chyba najbardziej podobają te zabarwione na zielono, aczkolwiek zauważyłam że wielu osobom podchodzi to przedostatnie :)

    OdpowiedzUsuń