sobota, 10 grudnia 2011

Wystawa w Galerii Sztuk Wszelakich, 09.12.11

Wczoraj tak jak już Wam jakiś czas temu wspominałam odbył się wernisaż mojej grudniowej wystawy. Wystawa będzie trwać cały miesiąc aż do końca roku. Całość w moim odczuciu wyszła genialnie, jestem bardzo zadowolona i życzę sobie by każdy mój wernisaż tak wyglądał i by było tyle bliskich mi osób, a nawet ku mojemu zaskoczeniu prezydent miasta :) Ale może od początku...


Na początku były zaproszenia, których projekt został zmieniony niestety bez mojej zgody ...




Było sporo przygotowań, mierzenia, krojenia, wycinania, przyklejania itd itd itd ...




sporo zabawy z oświetleniem ...


Mały poczęstunek ...

 Tak wyglądała sala na chwilę przed rozpoczęciem :)


Cały wernisaż rozpoczynał występ wokalistek ze Studia Piosenki działajęcego w Domu Kultury ...


Pare słów z mojej strony i nastąpiło oficjalne otwarcie wystawy.


Pojawiło się nawet sporo starszych osób :)




 A także kilka moich modelek, które również mogły zobaczyć siebie na zdjęciach tego wieczoru:



 Koniec końców zostali tylko najwytrwalsi goście :)



 Przy okazji tej wystawy postanowiłam zainwestować w Księgę Gości co okazało się być świetnym pomysłem :) Oto kilka z wpisów







Koniec :) i wszyscy rozeszli się do domów.



3 komentarze: