sobota, 1 października 2011

Wystawa na rynku w Koźlu

Urząd miasta zorganizował mi wystawę plenerową na rynku w Koźlu, na którą wybrałam się dziś z rodzinką zrobić małą dokumentacje. Wystawę odebrano podobno bardzo dobrze, więc cel osiągnięty, jedynie co mnie martwi to to, że mniejszość romska niszczy prace, buja planszami i niepotrzebnie dotyka, ale wiadomo, wystawa plenerowa więc trzeba się z tym liczyć. Planuję do końca roku jeszcze dwie wystawy, jedna większa, więc będzie już trochę więcej prac, natomiast do końca miesiąca na rynku będzie można oglądać 20 zdjęć, głównie kobiece portrety.
Na końcu zamieszczam również dwie notki o wystawie które pojawiły się w interecie, za niedługo będę też w prasie to dodam :)

Moje dokonania można śledzić na www.facebook.com/MajaOgonowskaPhotography, zapraszam!











4 komentarze:

  1. cudne zdjęcia!;-)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podziwiam :)

    Już 7 numer white weasel! Są WYNIKI konkursu na bony towarowe, sprawdź, czy wygrałeś(aś) :)PS Prosimy o dodawanie nas do obserwujących, zrewanżujemy się :)
    www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Majeczko, nie dalej jak w poniedziałek podziwiałam Twoje prace. Są fantastyczne. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń