czwartek, 1 listopada 2012

Ania / New Age Models


Jutro wolne takze spokojnie moge posiedziec dluzej przy dzisiejszych zdjeciach i przy okazji naskrobac do Was pare slow. Ania w agencji New Age jest w miare nowa, do tej pory jej sesje tak samo jak ta niedzielna ze mna byly w formie jedynie testow. Musze przyznac, ze dziewczyna jest posiadaczka jednej z ciekawszych twarzy jakie do tej pory fotografowalam i czuje, ze jesli jeszcze troche potrenuje mimike i pozowanie to wszyscy o niej uslyszymy :) Zdjecia ponizej wykonalam zarowno przy naturalnym jak i sztucznym swietle.

Mialam dzis przyjemnosc sluchac wykladu Michala Jelinskiego, fotografa, ktory zajmuje sie tematyka pejzazu. Mimo, ze nie jest to bliski memu sercu gatunek fotografii to przyjemnie posluchac starszych i bardziej doswiadczonych o tym jakie maja podejscie do tej materii. Tymbardziej uwielbiam i jest dla mnie bardzo inspirujace sluchac co maja do powiedzenia osoby, ktore zdaja sobie sprawe, jak malarstwo, rysunek, rzezba i wszystkie pozostale dziedziny sztuk plastycznych wplywaja na fotografie. Mimo, ze dopiero zaczynam swoja przygode ze sztuka i nie mam na swoim koncie trzydziestu lat doswiadczenia zawodowego jestem w stu procentach przekonana, ze wszystkie dziedziny sztuki wchodza we wzajemna relacje i niemozliwym jest bycie swiadomym fotografem nie bedac wrazliwym na piekno, bez wzgledu czy jest to obraz, rzezba czy architektura. 
Zdanie, ktore najbardziej zapadlo mi w pamiec po dzisiejszym wykladzie to:
"Sztuka jest odwaga pokazywania wlasnego wnetrza."
Co z tego, ze ktos inny wykadrowalby nasze zdjecia tak, dalby wiecej swiatla z tej strony, a tu by rozjasnil czy przyciemnil... odwaga jest pokazac to jak MY to widzimy. Niech bedzie to dla Was temat do refleksji na reszte wieczoru :)

M.














8 komentarzy:

  1. Zdjęcia jak zdjęcia, niewiem czym się tak wszyscy zachwycają, tym,że robisz poprawne zdjęcia a nie ma nic w nich ekstra?
    Jesteś wszystkim i niczym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem raczej biernym obserwatorem, wpadam na FB, oglądam,zajrzę na bloga, jednak postanowiłam się wypowiedzieć bo komentarz wyżej bardzo mnie zainspirował do tego aby coś powiedzieć w konću.

    Maję widziałam już gdzieś kiedyś na max models,pokazałam jej zdjęcia koledze który zajmuje sie fotografia, powiedział: "za łózko to wszystko można, ma cycki,ma dupę, zrobi karierę" W zasadzie to wisi mi to czy Maja robi to za łózko,czy za paczkę fajek, robi to co lubi i to co chce robić, a z moich obserwacji...wykorzystuje po prostu dobrze swoją charyzmę,upór i dążenie do celu.
    Tylko szarak potrafi wejść,napisać swoje trzy grosze i iśc myśląc,ze dowalił, a to gówno prawda.
    Polacy kochają porażki,są zawistni,czekają aż komuś noga się powinie a potem udają mówiąc: "będzie dobrze,nie martw się" a odchodząc zacierają ręce ciesząc się.

    Nie wiem czy to co robisz,robisz dobrze czy źle, bo nie znam się na fotografi,gdzieś tam sobie czasem pstryknę zdjęcia ale o technice nie mam kompletnie pojęcia.

    Mam zazdrościć,że dziewczyna młodsza ode mnie tak ciężko pracuje i dąży do tego co sobie ustaliła a ja siedzę w pieluchach nie robiąc tak na naprawdę nic od 3lat....bez sensu.
    Mamy się cieszyć i czerpać inspiracje z ludzi którzy są tak charyzmatyczni jak Maja.

    mniej jadu a więcej uśmiechu.

    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za cieple slowa Agnieszko, zawsze lubie czytac takie komentarze od osob, ktore wlasnie siedza po cichu i obserwuja bez slowa, zawsze podnosi to troche wiare w to co sie robi :) Pozdrawiam i zapraszam Cie czesciej

      Usuń
    2. kolega fotograf od Agnieszki musi uważać jak obrzuca kogoś błotem,bo może nie trafić...a zawsze sobie raczki pobrudzi

      Usuń
    3. a własciwie to pan fotograf ma rację,za łóżko wszystko można,ma pośladki,ma penisa...zrobi karierę

      Usuń
  3. Witaj! Miłym zaskoczeniem było dla mnie to, że zobaczyłam na banerze głównym zdjęcie z sesji, z której znam stylistkę Ulę :) Życzę sobie bym miała okazję z Tobą współpracować :)
    Pozdrowienia z Białegostoku!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń