czwartek, 25 sierpnia 2011

Praktyki


Kilka fotek z praktyk w wydawnictwie Marquard Media Polska. Pierwsza sesja to sesja dla magazynu COSMOPOLITAN z uczestniczką programu X-Factor Adą Szulc (Fotografowała Aldona Kaczmarczyk), a kolejna sesja to sesja typowo modowa.















Krótki filmik kiepskiej jakości z sesji, niestety nie miałam wtedy przy sobie prywatnego sprzętu, a wszystko co zrobiłam na praktykach zostało w wydawnictwie także tylko na tyle było stać moją komórkę :-)




Chcesz mnie o coś spytać? Pisz!:
www.formspring.me/ogonowskamaja

4 komentarze:

  1. fajnie zobaczyć taką sesję od kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fakt, ja tez zawsze bardzo lubie ogladac zdjecia z baskstage'u :)

    OdpowiedzUsuń
  3. babcia Mai/mama Gosi27 sierpnia 2011 15:09

    ....tylko pogratulowac wypada Ci kochanie,jestem dumna jak"paw",z tego powodu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń